Nostalgisch uitje met de duofiets naar Parc Spelderholt

door | 6 nov 2022

Vandaag had ik samen met mijn broer Bas een nostalgisch uitje op de duofiets. Hij is oud-student van Parc Spelderholt. Met veel plezier woonde en werkte hij daar 3 jaar. Hij was in opleiding tot horeca assistent. Een beroep die hij nu in het Noorden des lands via ZorgKlik in praktijk brengt in een verzorgingstehuis. Hij vond het geweldig om over het terrein rond te fietsen en alles terug te zien. Het restaurant van Spelderholt is een aanrader om eens met de duofiets naar toe te fietsen voor een lekker bakkie koffie. De studenten zijn – vooral door de week – altijd blij wanneer er gasten langs komen zodat zij hun vak kunnen uit-oefenen. En ook in de omgeving van Spelderholt is natuurlijk prachtig fietsen. Zowel vlak, in de weilanden rondom Beekbergen. Als met klimmen en dalen in het bosgebied. Bas heeft van dat laatste genoten.

Ander nieuws

De uitdagende Posbank

De uitdagende Posbank

Het stond al lang op de verlanglijst qua bestemming van mijn gaste Ineke. De Posbank. Eigenlijk te ver af gelegen (35km) vanaf onze meest gebruikte stalling aan de Loolaan. Maar toen zo’n beetje alle fietsen bezet waren afgelopen dinsdag en de fiets in de stalling van...

Lees meer
Met vrijwilligers op bezoek bij Omnisport

Met vrijwilligers op bezoek bij Omnisport

Maandag 30 maart verzamelden ruim 30 Fietsmaatjes (gasten en vrijwilligers) zich voor de ingang van Omnisport voor een rondleiding door dit multifunctionele evenementen complex. Een afspraak die we hadden gemaakt tijdens de laatste Beursvloer Apeldoorn. We werden van...

Lees meer