Frank (82) en Richard 1e rit

door | 7 nov 2022

Vanmorgen weer een nieuw duo, Frank wonende in Kerschoten, en Richard vertrokken vanuit onze stalling op het terrein van ’s Heerenloo.

Bij aanvang vroeg de vrijwilliger Richard, word het vandaag de natuur of cultuur. Ofwel gaan we het bos/hei opzoeken op rijden we in de stad?

Als coördinator een moment van genieten.

Ander nieuws

De uitdagende Posbank

De uitdagende Posbank

Het stond al lang op de verlanglijst qua bestemming van mijn gaste Ineke. De Posbank. Eigenlijk te ver af gelegen (35km) vanaf onze meest gebruikte stalling aan de Loolaan. Maar toen zo’n beetje alle fietsen bezet waren afgelopen dinsdag en de fiets in de stalling van...

Lees meer
Met vrijwilligers op bezoek bij Omnisport

Met vrijwilligers op bezoek bij Omnisport

Maandag 30 maart verzamelden ruim 30 Fietsmaatjes (gasten en vrijwilligers) zich voor de ingang van Omnisport voor een rondleiding door dit multifunctionele evenementen complex. Een afspraak die we hadden gemaakt tijdens de laatste Beursvloer Apeldoorn. We werden van...

Lees meer