Eerste rit Susanne en Hans

door | 18 sep 2023

Vanochtend gingen tussen de regenbuien door 2 Fietsmaatjes voor hun eerste gezamenlijke rit op weg. Vrijwilliger Susanne Rasing en gast Hans Lagas. Hans wilde graag een reis terug in de tijd maken. Langs een van zijn oude huizen en paleis het Loo. Beiden hebben er van genoten. Een volgende afspraak is al bijna gemaakt.

Ander nieuws

De uitdagende Posbank

De uitdagende Posbank

Het stond al lang op de verlanglijst qua bestemming van mijn gaste Ineke. De Posbank. Eigenlijk te ver af gelegen (35km) vanaf onze meest gebruikte stalling aan de Loolaan. Maar toen zo’n beetje alle fietsen bezet waren afgelopen dinsdag en de fiets in de stalling van...

Lees meer
Met vrijwilligers op bezoek bij Omnisport

Met vrijwilligers op bezoek bij Omnisport

Maandag 30 maart verzamelden ruim 30 Fietsmaatjes (gasten en vrijwilligers) zich voor de ingang van Omnisport voor een rondleiding door dit multifunctionele evenementen complex. Een afspraak die we hadden gemaakt tijdens de laatste Beursvloer Apeldoorn. We werden van...

Lees meer