De lente is begonnen!

door | 6 mrt 2025

Beste Fietsmaatjes,
Het voorjaar staat voor de deur. Dagen lengen, temperaturen stijgen. De sneeuwklokjes en krokussen schieten de grond uit, de eerste vlinder is gesignaleerd. Misschien hebben jullie je eerste rit al in 2025 verreden, misschien denken jullie er over om binnenkort weer contact op te nemen om een nieuwe rit met elkaar af te spreken. Doe dat vooral.

Eén ding is zeker: samen fietsen voor en met een glimlach.

Namens het bestuur, coördinatoren en fietsbeheerders van Fietsmaatjes wensen we eenieder vele plezierige fietskilometers toe.

Wilt u ook graag fietsen op de duofiets? Neem dan contact op via ons contactformulier

Ander nieuws

De uitdagende Posbank

De uitdagende Posbank

Het stond al lang op de verlanglijst qua bestemming van mijn gaste Ineke. De Posbank. Eigenlijk te ver af gelegen (35km) vanaf onze meest gebruikte stalling aan de Loolaan. Maar toen zo’n beetje alle fietsen bezet waren afgelopen dinsdag en de fiets in de stalling van...

Lees meer
Met vrijwilligers op bezoek bij Omnisport

Met vrijwilligers op bezoek bij Omnisport

Maandag 30 maart verzamelden ruim 30 Fietsmaatjes (gasten en vrijwilligers) zich voor de ingang van Omnisport voor een rondleiding door dit multifunctionele evenementen complex. Een afspraak die we hadden gemaakt tijdens de laatste Beursvloer Apeldoorn. We werden van...

Lees meer