Bewonersavond van buurtraad de Horsten

door | 27 mrt 2023

In dit nieuwe voorjaar zijn onze PR activiteiten al weer volop in gang. Deze week waren we bij een bewonersavond van buurtraad de Horsten, in Dalton school de Horst. 
We mochten zelfs met de fiets binnen staan!

We kregen weer veel enthousiaste reacties van mensen.

Fijn, zoals onze fietsen steeds meer herkenning en enthousiaste reacties opleveren.

Ander nieuws

De uitdagende Posbank

De uitdagende Posbank

Het stond al lang op de verlanglijst qua bestemming van mijn gaste Ineke. De Posbank. Eigenlijk te ver af gelegen (35km) vanaf onze meest gebruikte stalling aan de Loolaan. Maar toen zo’n beetje alle fietsen bezet waren afgelopen dinsdag en de fiets in de stalling van...

Lees meer
Met vrijwilligers op bezoek bij Omnisport

Met vrijwilligers op bezoek bij Omnisport

Maandag 30 maart verzamelden ruim 30 Fietsmaatjes (gasten en vrijwilligers) zich voor de ingang van Omnisport voor een rondleiding door dit multifunctionele evenementen complex. Een afspraak die we hadden gemaakt tijdens de laatste Beursvloer Apeldoorn. We werden van...

Lees meer