Eerste duofiets is gearriveerd

door | 1 jun 2022

Na een lange voorbereidingstijd is het moment daar dat de eerste duofiets opgehaald kan worden.

Het betreft hier de van Raam Fun2Go. Op deze duofiets kunnen de gasten en fietsvrijwilligers van vele fietskilometers genieten! We kunnen uit eigen ervaring vertellen dat hij heerlijk fietst, dit is mede doordat hij elektrisch ondersteund is en elk afzonderlijk hun versnelling in kunnen stellen. WIlt u ook graag ervaren hoe de duofiets fietst? Schrijf u dan in als gast of fietsvrijwilliger zodat deze ‘droom’ snel uit zal komen.

De fiets is aangekocht via ‘de Fietsenmaker’ aan Kanaal-Zuid 72A in Apeldoorn en zullen de komende jaren ook het onderhoud van de duofietsen zal uitvoeren. Zij zijn leverancier van ‘van Raam’ en van de ook nog aan te schaffen ‘Huka’, waarvan we ook een duofiets aan zullen schaffen.

Ander nieuws

De uitdagende Posbank

De uitdagende Posbank

Het stond al lang op de verlanglijst qua bestemming van mijn gaste Ineke. De Posbank. Eigenlijk te ver af gelegen (35km) vanaf onze meest gebruikte stalling aan de Loolaan. Maar toen zo’n beetje alle fietsen bezet waren afgelopen dinsdag en de fiets in de stalling van...

Lees meer
Met vrijwilligers op bezoek bij Omnisport

Met vrijwilligers op bezoek bij Omnisport

Maandag 30 maart verzamelden ruim 30 Fietsmaatjes (gasten en vrijwilligers) zich voor de ingang van Omnisport voor een rondleiding door dit multifunctionele evenementen complex. Een afspraak die we hadden gemaakt tijdens de laatste Beursvloer Apeldoorn. We werden van...

Lees meer