Samen Fietsen met Gebiedsmanagers Apeldoorn Noord Oost.

door | 27 jun 2023

Gisteren hebben we Tanja Paffen en Synthia de Haan van de Gemeente Apeldoorn mogen laten ervaren hoe het is om als gast te fietsen op de onze duofietsen. We hopen binnenkort uit te breiden richting Noord Oost Apeldoorn, dus als gebiedsmanager is het vast leuk om te weten wat wij daadwerkelijk doen. Het is in het begin behoorlijk wennen als je als bijrijder meefietst, maar geen directe controle hebt.

Hopelijk kunnen we snel van start in Apeldoorn Noord Oost (Zevenhuizen, De Mheen), maar we zoeken nog een locatie om onze mooie fietsen te stallen.

Weet je een locatie waar we terecht kunnen? Dan horen we het graag!

Samen zetten we stappen tegen #eenzaamheid !

Ander nieuws

De uitdagende Posbank

De uitdagende Posbank

Het stond al lang op de verlanglijst qua bestemming van mijn gaste Ineke. De Posbank. Eigenlijk te ver af gelegen (35km) vanaf onze meest gebruikte stalling aan de Loolaan. Maar toen zo’n beetje alle fietsen bezet waren afgelopen dinsdag en de fiets in de stalling van...

Lees meer
Met vrijwilligers op bezoek bij Omnisport

Met vrijwilligers op bezoek bij Omnisport

Maandag 30 maart verzamelden ruim 30 Fietsmaatjes (gasten en vrijwilligers) zich voor de ingang van Omnisport voor een rondleiding door dit multifunctionele evenementen complex. Een afspraak die we hadden gemaakt tijdens de laatste Beursvloer Apeldoorn. We werden van...

Lees meer