Piet op bezoek bij Fietsmaatjes Apeldoorn en Omgeving

door | 12 nov 2022

Een jaar geleden waren Marijke, Stephan en Jeroen aan het bedenken
Hoeveel plezier duofietsen in Apeldoorn zou kunnen schenken.


Na eerste bijeenkomsten om interesse te bekijken
Rijden er nu al 3 fietsen door de verschillende wijken.


Op de beursvloer werden de eerste contacten gelegd
En kwamen er op veel plaatsen posters en flyers terecht.


Met dank aan Gemeente Apeldoorn, Box Scholten en OranjeFonds dit jaar
Staan er straks 4 fietsen voor ons klaar.


Veel vrijwilligers en gasten gaan samen op pad
Om te genieten van de prachtige omgeving en de stad.


Met hulp van diverse andere sponsoren
Kunnen we veilig fietsen en ze stallen naar behoren.


Komend jaar willen we verder groeien naar andere wijken.
Ons doel is om wederom met 4 nieuwe fietsen te prijken.

SONY DSC

Ander nieuws

De uitdagende Posbank

De uitdagende Posbank

Het stond al lang op de verlanglijst qua bestemming van mijn gaste Ineke. De Posbank. Eigenlijk te ver af gelegen (35km) vanaf onze meest gebruikte stalling aan de Loolaan. Maar toen zo’n beetje alle fietsen bezet waren afgelopen dinsdag en de fiets in de stalling van...

Lees meer
Met vrijwilligers op bezoek bij Omnisport

Met vrijwilligers op bezoek bij Omnisport

Maandag 30 maart verzamelden ruim 30 Fietsmaatjes (gasten en vrijwilligers) zich voor de ingang van Omnisport voor een rondleiding door dit multifunctionele evenementen complex. Een afspraak die we hadden gemaakt tijdens de laatste Beursvloer Apeldoorn. We werden van...

Lees meer