Een nieuwe stalling!

door | 16 jan 2025

Helaas vernamen we medio dit jaar van ’s Heeren Loo dat we in verband met een grote verbouwing, de stalling in de Maten moesten ontruimen. Een zoektocht naar een nieuwe stalling begon direct.
We zijn dan ook blij om te melden dat Van der Valk Hotel Apeldoorn ons een warm hart toedraagt. Begin 2025 openen wij hier onze nieuwe stalling! We hebben een eigen demontabele stalling aangeschaft en op dinsdag 17 december hebben we met een groep vrijwilligers onze nieuwe stalling in elkaar gezet. Een flinke klus, maar met alle hulp was de container in een halve dag al opgebouwd!
Nu gaan we bezig met de afwerking en binnenkort kan er gefietst worden vanaf de Landgoedlaan in de Gemeente Apeldoorn!

Wilt u ook fietsen of ons helpen? Meldt u dan aan op onze website of via info@fietsmaatjesapeldoorn.nl

Ander nieuws

De uitdagende Posbank

De uitdagende Posbank

Het stond al lang op de verlanglijst qua bestemming van mijn gaste Ineke. De Posbank. Eigenlijk te ver af gelegen (35km) vanaf onze meest gebruikte stalling aan de Loolaan. Maar toen zo’n beetje alle fietsen bezet waren afgelopen dinsdag en de fiets in de stalling van...

Lees meer
Met vrijwilligers op bezoek bij Omnisport

Met vrijwilligers op bezoek bij Omnisport

Maandag 30 maart verzamelden ruim 30 Fietsmaatjes (gasten en vrijwilligers) zich voor de ingang van Omnisport voor een rondleiding door dit multifunctionele evenementen complex. Een afspraak die we hadden gemaakt tijdens de laatste Beursvloer Apeldoorn. We werden van...

Lees meer